Mięśnie naramienne

naramienne

1.    Stoimy, tułów mocno pochylony do przodu, ręce ze sztangielkamł opuszczone w dół. Wznosy ramion bokiem w górę – 4 serie po 15 powtórzeń

2.    Siedzimy na ławce, tułów wyprostowany, ręce ze sztangielkami opuszczone w dół Unoszenie ramion bokiem w górę – 4 serie po 15
powtórzeń

3.    Stoimy, tułów lekko pochylony do przodu, sztanga w szerokim uchwycie opuszczona w dół. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia
maksymalnie w górę – 4 serie po 15 powtórzeń

Czytaj dalej Mięśnie naramienne

Trenuj razem z nami – Mięśnie ud

1.    Siedzimy na ławce maszyny do ćwiczenia mięśni czworogłowych ud, nogi ugięte pod kątem prostym, stopy pod wałkami ruchomego ramienia maszyny. Wyprosty nóg – 3 serie po 15-18 powtórzeń

2.    Leżymy na ławce suwnicy skośnej, nogi ustawione na platformie, wyciskanie ciężaru nogami – 3 serie po 15-18 powtórzeń

3.    Przysiady na hack-maszynie (patrz zdjęcia 2A i 2B) – 3 serie po 15-18 powtórzeń

4.    Leżymy na ławce maszyny do ćwiczenia mięśni dwugłowych ud, nogi wyprostowane, pięty pod wałkami ruchomego ramienia maszyny.

Uginanie nóg w stawach kolanowych – 3 serie po 15-18 powtórzeń